Już za tydzień RUSZAMY NA BIWAK!
Wyjazd odbywa się w terminie 26 - 28 września, zbiórka pod SP im. Św. Jadwigi Królowej, w piątek o godzinie 15, powrót w niedzielę w to samo miejsce na 16:30.O szczegółowy ekwipunek zadbają Wasze zastępowe Ale dla pewności - wrzucam go poniżej ;)
To, co najważniejsze, to nie zapomnieć 4 biletów MPK (dwa miejskie, dwa aglomeracyjne). Koszt biwaku wynosi 25 zł, każdy uczestnik musi wziąć zgodę rodzica lub prawnego opiekuna na udział w biwaku.
Na biwak zabieramy ponadto uzupełnione karty na Jubileuszową Odznakę 25-lecia Małopolskiej Chorągwi Harcerek oraz podpisane deklaracje rodziców. Wszystko do pobrania na stronie w odpowiednich zakładkach ;)
- Plecak
- Spiwór i karimata
- Jasiek do spania
- Wyposażenie:
- Legitymacja!
- Przybory do pisania (zeszyt, długopis, ołówek)
- Leki zażywane regularnie
- Ubrania
- Jedzenie
- Latarka
- Kubek, menażka, niezbednik
- Przybory do mycia (szczoteczka do zębów, pasta, mydło, ręcznik)
- Pełne umundurowanie (obowiąkowe dla druhen, które już są w drużynie)
- Bluza mundurowa
- Spódnica mundurowa
- Sztuce, gumki do sztuc, wykładanki
- Pas harcerski
- Beret
- Polar drużyny
- Koszulka drużyny
- Ubrania
- Ciepły sweter lub polar
- Cienkie bluzy
- Kurtka nieprzemakalna
- Dres do spania
- Buty górskie lub pionierki (wygodne i nieprzemakalne)
- Obuwie zamienne do chodzenie po szkole
- Bielizna osobista na zmiane
- Spodnie
- Czapka od słonca
- Koszulki na zmiane
- Jedzenie (podział w zastępach - odpowiedzialne ZASTĘPOWE) - każdy zastęp zabiera mały PALNIK TURYSTYCZNY
- Suchy prowiant na dwa śniadania i dwie kolacje
- Dwa obiady do przygotowania na kuchence turystycznej
Wszystko pakujemy do jednego plecaka, na górze powinny zostać najpotrzebniejsze rzeczy, polar i coś do jedzenia.